Agenda radicală a ONU impune sexul și educația LGBT, începând de la gradiniță

0 426

Organizația Națiunilor Unite a publicat noile broșuri de educație sexuală, urmând indicațiile scrise ale organizației Planned Parenthood pentru a ajuta profesorii să instruiască grădinițele în ideologia și practica LGBT.

Organizația Națiunilor Unite pentru Educație, Știință și Cultură (UNESCO) a revizuit și redenumit documentul „Educația Sexuală Completă” (CSE) din 2009, forțând aplicarea unei noi educații sexuale pentru copii acest lucru determinând publicația New American să vorbească despre „un asalt plin de forță asupra drepturilor părintești tradiționale și morale care ar putea devasta o întreagă generație de tineri”.

In ciuda obiecțiilor diferitelor state membre, „Ghidul Tehnic Internațional pentru Educația Sexuală” face ca promovarea avortului din Statele Unite să continue și chiar să se facă un pas înainte în acest sens, printr-o promovare agresivă a propagandei pro-avort, pro-homosexualitate, pro-transgenderism și propaganda începerii actului sexual de la vârsta de cinci ani.

Criticii spun că aceste standarde sexuale deformează educația copiilor, cu atât mai mult cu cât acele broșuri  susțin masturbarea, avortul, confuzia de gen, homosexualitatea, părinții homosexuali, contracepția și sexul premarital. „Educatia sexuală comprensivă  este o abordare radicală, grafică, bazată pe drepturi sexuale și plăceri sexuale, care promovează promiscuitatea, avortul și diverse practici și identități sexuale la copiii de vârstă mică”, a spus președintele Family Watch, Sharon Slater.

„Acesta este un atac frontal total asupra sănătății și purității copiilor lumii din partea unora dintre cele mai puternice și  bine finanțate instituții”, a adăugat Sharon.

Organizațiile non-guvernamentale care promovează drepturile LGBT susțin că „sexualitatea” și, prin urmare, educația sexuală trebuie să includă „identitatea de gen” (transgenderism), „orientarea sexuală” (homosexualitatea) și „plăcerea”. Orientările se extind asupra „aspectelor mai largi ale relațiilor și  vulnerabilității”, inclusiv „inegalitățile de gen și putere”, „orientarea sexuală” și „identitatea de gen”. ”Este normal ca toți copii, din toate colțurile lumii, să cunoască faptul că și homosexualii iubesc, lesbienele la fel, transexualii asemenea. Au sentimente, dorințe, sunt la fel ca toți oamenii. Printre copii pot fi și homosexuali și lesbiene. Ei trebuie să se cunoască de mici și să se integreze rapid în societate iar ceilalți trebuie să învețe să îi accepte!, susține Planned Parenthood.

Obiectivele declarate pentru grădinițele cu copii în vârstă de cinci ani din broșura UNECSO sunt:

copiii mici vor putea să „descrie” familii cum ar fi lesbienele care cresc un copil sau doi (sau mai mulți) barbați homosexuali ca părinți; Fetițele mici vor putea să „definească genul și sexul biologic, și să descrie modul în care sunt diferite”.

Recunoscând genul ca o simplă construcție socială, copiii în vârsta de cinci ani vor învăța să respecte paternitatea homosexuală în conformitate cu maxima „ Toate persoanele ar trebui să iubeasca pe cine doresc”.

Copiii vor căuta „adulți de încredere” în afara de părinții lor, pentru a invata asupra lor  insisi, despre sentimentele și trupurilor lor.

Obiectivele declarate pentru copii de nouă ani, din dictatura UNESCO includ: Împreuna cu tablele de memorare a timpurilor, băieții și fetele trebuie să învețe că natura tradițională masculină și feminină  este dăunătoare, „stereotipurile de rol și de gen” contribuie la violență. Ca și copiii de cinci ani, copiii de nouă ani trebuie să fie capabili să „explice cum identitatea genului cuiva nu se potriveste cu sexul lor biologic”.

Copiii pre-adolescenți trebuie să „demonstreze respectul față de identitatea de gen a celorlalți”. („Identitățile de gen” includ în prezent transsexuali, bisexuali, queers, indivizi intersexuali, persoane a-sexuale, a-gender, curioase, pansexuale, prieteni/ familie, excentrici și travestiți.)

Copiii în vârstă de nouă ani ar trebui să „demonstreze respect față de diverse practici sexuale”. Pre-adolescenții vor fi învațati că masturbarea este bună și nu un abuz egocentric al sexualității. Fetelor tinere li se va cere să exprime verbal cum „comunică și înțeleg diferite sentimente sexuale”.

Copiii trebuie să „descrie răspunsurile masculine și feminine la stimularea sexuală” si „să rezume elementele cheie ale plăcerii sexuale”.

Obiectivele stabilite pentru copii de 12 ani din broșura UNESCO includ:

Copiii care intră în adolescență vor spune că sentimentele, fanteziile și dorințele sexuale sunt sănătoase, fără „judecată/critică” în ceea ce privește fantezia sau dorința.

Copiii trebuie să „sprijine dreptul tuturor” și să-si „exprime sentimentele sexuale”. Copiii în vârstă de 12 ani vor învăța cum să foloseasca prezervative și alte contraceptive, iar cadrele didactice să subliniaze că controlul artificial al nașterilor reduce în mod înțelept transmisia bolii și sarcina. Băieții și fetele care intră în școala secundară  vor fi învățați comportamente sexuale fără penetrație, astfel încât aceștia pot experimenta plăcerea sexuală fără să contracteze STD sau să rămână însarcinate.

Fetelor care au menstruație și baieților cărora li s-a schimbat deja vocea, profesorii de educație sexuală le vor spune că sodomia este „plăcere” și este înțelept să se practice pentru a evita infecții.

Acelasi plan este elaborat pentru elevii de liceu din primul an. Copii cu vârsta de 15 ani, trebuie să-și analizeze critic propriile „prejudecăți de gen” și să demonstreze diferite modalități de a afirma că sunt homosexuali sau transsexuali.

O atenție deosebită pentru această vârstă este aceea de a-i învata pe copii sa-i mustre public pe toți cei care nu sunt de acord că homosexualitatea și transsexualitatea sunt normale, sau bune, și să-i eticheteze pe cei care nu accept și alte orientări sexual ca fiind „homofobi” si „transfobici”.

Creștinii și alți oameni care respectă valorile sunt gata să protesteze față de ceea ce se va preda în viitor în școli.

”Chiar înainte să ajungă (copiii) la vârsta de 10 ani, ei trebuie să accepte nu doar „respectul”, ci și confuzia de gen care este puternic corelată cu suferința psihică, sinuciderea și multe altele” a spus American News.

Criticii deplâng, de asemenea, ipocrizia. Documentul pretinde în mod repetat că modelul pentru manualul de educație sexuală este „bazat pe dovezi”, dar toate „dovezile” sunt colectate de la organizatiile pro-avort și pro-promiscuitate.

Profesorii sunt îndrumați cu insistență să prezinte moralitatea tradiționala ca fiind de modă veche. Întelepciunea părinților și a autorităților morale este în mod deschis respinsă.

„Obiecțiile părinților față de programele CSE” sunt respinse ca fiind bazate pe ignoranță, teamă și / sau ură. Indiciile medicale indiscutabile care dovedesc că sodomia este extrem de dăunatoare – și cauza principală a deceselor provocate de SIDA în lume – sunt ignorate.

Standardele UNESCO cer profesorilor să promoveze avortul în fața studenților și legislatorilor în cadrul eufemismului „drepturile omului reproductive”.

Noile directive promovează ideea că avortul confer putere femeii și extinde mantra feminină „Trupul meu, alegerea mea”, afirmând: „Limita superioară a puterii este posibilitatea de a-ți controla propriul trup”.

Ideologia transgenderului este țesută pe tot cuprinsul documentului, legată de homosexualitate și prezentată ca o compasiune pentru victime.

Rezultatul sperat al acestei inginerii sociale – exemplul stralucitor al CSE – este Thailanda, unde o revizuire a UNICEF, care a solicitat copiilor de vârsta școlara „să deseneze ceva în legatura cu diferențele de gen”, a scos la iveala reprezentări explicite de nuditate frontală, sex, penisuri, vagin, spermă, vise umede, menstruație, prezervative (deseori desenate ca „protectori eroici”), acte homosexuale, abuz sexual, prostituție, pastile avortive, și avorturi.

O „actualizare” anterioara a CSE reprezintă o presiune din ce în ce mai mare asupra națiunilor ca să o adopte. Este prevazut că sprijinul financiar al SUA pentru învățământ, se va converti în șantaj pentru a fi împlinit.

Anul trecut, administrația Trump a anunțat retragerea din UNESCO, care va fi finalizată până la sfarsitul acestui an. Persoanele pro-viață consideră acest lucru un semn bun. Președintele Trump a retras, de asemenea, SUA din Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA) pentru participarea sa la regimul de avort fortat din China.

Orientarea CSE a fost elaborata în colaborare cu UNAIDS, Fondul Națiunilor Unite pentru Populație (UNFPA), Fondul Națiunilor Unite pentru Copii (UNICEF), ONU Femei și Organizația Mondială a Sănătății (OMS).

„Educația sexuală cuprinzătoare este instrumentul principal folosit pentru a promova agenda avortului global și a drepturilor sexuale”, susțin contestatarii proiectului. CSE „este conceput pentru a schimba normele de gen și sexuale tradiționale ale societății prin schimbarea viziunii  copiilor.”

(Karen Smith)

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.